четверг, 12 февраля 2015 г.

Վահան Տերյան

                                          Paruyr Sevak       


                                                                                                                                                                                Իմ կարծիքը Վահան Տերյանի բանաստեղծությունների մասին 


Կային բանաստեղծություններ, որոնք ինձ դուր եկան, բայց հիմնականում չհավանեցի, որովհետեւ շատ երազկոտ, իրականությանը չհամապատասխանող բանաստեղծություններ են:
Վահան Տերյանից ինձ դուր եկան՝ իմ գերեզմանին, ապրելուց քաղցր է մեռնել քեզ համար, երբ կյանքը սուր փշերով բանաստեղծությունները, քանի-որ իմ սրտին մոտ էին և իրականությանը համընկնող:
Իսկ դուր չեկան՝ դու կգաս, առավոտ, քանի-որ շատ է փոխաբերական իմաստով արտահայտվում և իմ կարծիքով այդպիսի իրականություն չի կարող լինել:

Комментариев нет:

Отправить комментарий